V případě, potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našich telefonních číslech 603 32 88 19.
Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Před odesláním nebo vlastní dopravou nutno písemně doručit následující dokumenty obsahující tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku na který byl náhradní díl použit (včetně výr.čísla a typu), kopii faktury podle které byl výrobek zakoupen,popis závady, kopii faktury s montážním listem a tel. kontaktem na zákazníka(viz.pozn). Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána.V případě osobního odběru je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele(na faktuře).
Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem výrobce náhradních dílů,popř.výrobce kompletního zařízení-oddělení obchodu v kterém byl díl zakoupen např.Sanela,Oras...... a na kterém je zakoupený náhradní díl namontován(vyměněn za poškozený).Záruka na zakoupené náhradní díly se vztahuje pouze na díly,jenž byly namontovány odbornou firmou a to v souladu s montážními předpisy výrobce kompletního výrobku(spotřebiče) příslušnému oddělení int.obchodu, na který byl zakoupený náhradní díl použit(zejména s každou zakoupenou novou přírubou ohřívače je nutno při montáži osadit i novou anodu.Při výměně topného tělesa umístěného v jímce příruby nutno vyčistit vnitřek ohřívače od usazenin a odvápnit přírubu (při oloupaném smaltu nutná výměna příruby) .
Při převzetí zboží od přepravní služby nutno zkontrolovat zda není poškozeno.V případě zjištění poškození nutno sepsat škodní protokol s přepravcem vč.fotodokumentace zabalení a poškození.Protokol potvrzený oběma účastníky(odběratel a přepravce) vč.fotodokumentace bude následně přiložen k tomuto zboží při vrácení dodavateli.Bez protokolu (uznání přepravcem poškození zboží vlivem přepravy) vč.fotodokumentace není možná bezplatná výměna zboží či vrácení peněz.
Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy,uvést číslo bankovního účtu pro vrácení finanční částky a poté odeslat dodavateli kompletní zboží(nejpozději do dvou pracovních dnů) v nepoškozeném obalu, bez známek uživání, nejlépe nerozbalené včetně daňového dokladu.V případě,že na vráceném zboží nebude nalezeno poškození či známky užívání, bude spotřebiteli vrácena částka na uvedený bankovní účet za vrácené zboží.Náklady spojené se zasláním vráceného výrobku zpět prodejci hradí vždy zákazník (kupující).